Tuesday, August 29, 2006

End of an era.

Alright, for all of those of you who have been worried (none of you), Amber's flights home were evidently succesful, if the voicemail I received is accurate. So yeah, Ambs is on the opposite end of the country again... hooray?

Sort of hooray?

... sigh.


Anonymous Anonymous said...

end of an era? it was like 3 days man. christ on a corndog, i hope you at least fucked her for all the bitching and moaning you're doing. i hope the next 6 posts aren't about how piss-eyed you are.

8/29/2006 8:41 PM  
Blogger Ed said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8/30/2006 6:29 AM  
Anonymous AAMF said...


8/30/2006 8:15 AM  
Blogger Ed said...

Incisive comment remaining for posterity.

Original, pissed-off (just like he wanted) reply deleted.

Deep, calming breaths taken.

You're going to have to try harder than that to retroactively ruin my week-end, jerknonymous.

8/30/2006 8:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

you're ruining your own weekend, dude. your readers (and you) would have a helluva lot more fun if you posted what y'all did this weekend instead of being a friggin girl about it and probably writing I <3 Amber all over your Trapper Keeper. yeah, ok, you miss her. don't be all droney and repetitive about it. might as well put on Coldplay and cry in the rain. - Assnonymous

8/30/2006 8:59 AM  
Anonymous AAMF said...

You know what, I'm gonna go in deeper. I am sick of people who constantly complain about things they do not in fact have to FUCKING DO. It's like people who complain about a show they just keep watching. If you don't like it, change the damn channel! There are plenty of other things to do on the internet and if you don't like how this particular site is going about it's business, then move on. You're not paying him to entertain you, so stop acting like you are.

8/30/2006 9:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

if your boy there wants to sound all emo about a girl who isn't more than a friend, you should be more tweaked about that. would his site be more entertaining if i WAS paying him? he can jump to his own defense. he didn't get any comments on any of the other posts he did about her, so looks like i'm not the only one who's wishing he got over it. if he wants to put his shit out there like that, he should accept that guys like me are gonna have something to say about it. deal with it or don't post.

8/30/2006 9:59 AM  
Anonymous Tina said...

Ah the joys of arguing through comments on someone else's blog! Jose is a pro at this ;-) *Props for Jose* :-P

Anyways Ed, I'm glad you had a great weekend with Amber and it is sad that she left :-(. (Even though I haven't met her I've been reading this blog long enough to know all the Amber!)

Also, it is good that she is not a hallucination!

8/30/2006 10:14 AM  
Anonymous AAMF said...

Hey, wanna know a secret? Better sit down for this, because it's a big one. Ed isn't always supposed to entertain you! ::Gasp:: I know, shocking, isn't it? He is very good at entertaining, but sometimes the man just wants to write about what is going on in his life, about how he is feeling. You know why he didn't write about what they did this weekend? Maybe it's none of our business. Did you ever think about that? Just because he has a blog does not mean he has to share everything he has evet done ever. Seriously, if you're upset because you haven't heard what Ed's been doing this weekend, you really need to start on working on your life. This is over.

8/30/2006 11:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

"this is over"? yeah, i'm stunned into submission. asshole. i wasn't upset, more like curious about why a guy would blog, over and over, about how crappy he's feeling. shit, i think he would be sick of himself by now. as far as you go, you're just a prick wingman. or wingwoman. you sure as hell write like a woman. NOW this is over.

8/30/2006 11:35 AM  
Anonymous Mel said...

Good lord. This is starting some static in the lamest way possible! Ed, I'm sorry you're so sad about Amber leaving, and that there are assbags in the world who feel the need to be jerks about it. Maybe next visit she can come out earlier and stay longer. Chin up, babe.

Oh, and in case I didn't tell you already, the auction is September 29th (yes folks, I'm putting Ed on the auction block). I'll be sending you an official letter. I think we have to do it for tax purposes or something.

8/30/2006 12:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dont confuse jerknonymous with me!
he's lame. Blog about whatever you want.
I cant believe someone is getting mad because someones blog posts didnt entertain them enough.

8/30/2006 12:09 PM  
Anonymous AAMF said...

I'm glad it wasn't you Dudenon because you seem like a reasonable man! Jerkenon, well, he's is what his name implies. Also, to anyone who is wondering, I am a man, and ladies, I'm spicy.

8/30/2006 12:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home